Ci hè parechje diverse ragiuni chì i cani perden l'acqua da u so corpu. Uni pochi manere chì questu pò accade hè per ansante, urinate è evaporazione attraversu i pedi è altre superfici di u corpu. Ovviamente, i cani rinfriscà i so fluidi bevendu acqua o altri liquidi, è ancu manghjendu cibi umidi. Ancu una goccia relativamente chjuca in u so cuntenutu di l'acqua, cum'è quattru à cinque per centu, puderia risultatu in segni di desidratazione. Mantene un cuntenutu fluidu constantu hè cusì impurtante in i cani cum'è per l'omu.
A pelle di u vostru cane perderà l'elasticità cum'è perde a so umidità. I cani più ghjovani è più grassi anu più elasticità cà i cani più vechji è più magre. Per via di questu, hè impurtante sapè ciò chì a pelle di u vostru cane pare è si senti in una basa normale. Quandu pizzicheghjate a pelle di i vostri cani trà u pollice è l'indice, deve vultà à a normale immediatamente. Quandu u tissutu perde a so umidità, si moverà più lentamente, è in certi casi estremi, ùn si move micca in tuttu.
Un altru modu per verificà se u vostru cane hè disidratatu seria di tirà u labbre di u vostru cane è fighjà e so gengive. Mettite u vostru dito indice fermamente contru à e gengive per ch'elli pareanu bianchi. Quandu sguassate u to dettu, fate un ochju à quantu rapidamente u sangue torna à e gengive. Seranu torna rosa in quella zona. Questu hè chjamatu tempu di ricarica capillari. Se fate questu quandu u vostru cane hè completamente idratatu, avete una basa per paragunà. E gengive di un cane sanu è idratatu si rimpianu immediatamente, mentre chì e gengive di un cane disidratatu puderanu piglià 3 seconde o più per vultà à u so statu normale.
Tempu di Postu: Aug-03-2023