Cumu furmà un cane per stà

A furmazione di u vostru ghjacaru per "aspittà" o "stà" hè simplice è pò esse veramente utile per mantene u vostru cane sicuru - per esempiu, dumandendu di stà in u spinu di a vittura mentre fate un piombo à u so collu. Avete bisognu di u vostru cane per esse bè praticatustendu à cumandaprima di passà à "stà".

Una guida in sei passi per insignà un cane à stà

  1. Dumandate à u to ghjacaru di stenderà.
  2. Dà u vostru cane un signalu di manu - per esempiu, a'stop' signu cù a palma di a manu di fronte à u to cane.
  3. Invece di dà u vostru cane u trattatu subitu, aspettate uni pochi seconde. Dì "stà" è poi dà li. Hè impurtante di ricumpinsà u vostru ghjacaru mentre ch'ellu hè sempre sdraiatu, è micca s'ellu hè tornatu.
  4. Praticate questu parechje volte in sessioni brevi, ma rigulari, aumentendu gradualmente a durata di u tempu chì u vostru ghjacaru stà in a pusizioni.
  5. In seguitu, pudete cumincià à aumentà a distanza trà voi è u vostru cane. Accuminciate solu un passu in daretu prima di dà a ricumpensa, è poi lentamente è gradualmente aumentà a distanza.
  6. Praticà in parechji lochi diffirenti - intornu à a casa, in u giardinu, in casa di un amicu è in u parcu lucale.

Cunsigli extra

  • Hè impurtante di allargà gradualmente u tempu chì vulete chì u vostru cane stà. Praticate regularmente è cresce u tempu da uni pochi di seconde ogni volta.
  • Fighjate à i segni chì u vostru cane hà da rompe u "sughjornu" è ricumpensallu prima ch'ellu faci - mette in ordine per vince invece di fallu.
  • Pudete ancu insignà à u vostru cane à stà in una pusizioni "situ". Segui i passi sopra, ma cuminciate à dumandà à u vostru cane à pusà.

图片2


Tempu di Post: 17-May-2024